Ljubav je smisao života. Budi u nama plemenite osjećaje. Opjevana je u mnogobrojnim pjesmama. Dolazi u različitim oblicima. Može biti slijepa, jednostrana, uzvraćena, bezuvjetna… To je osjećaj koji nas pokreće na akciju.
Davno je o tome pisao sveti Pavao:
„Ljubav je strpljiva, dobrostiva je ljubav,
ne zavidi, ljubav se ne hvasta, ne nadima se.
Nije nedolična, ne traži svoje, nije razdražljiva, ne pamti zlo;
ne raduje se nad nepravdom, a raduje se s istinom;
sve podnosi, sve vjeruje,
svemu se nada, sve trpi.
Ljubav nikada ne prestaje.“
Razvojem potrošačkog društva dolazi do pomanjkanja duhovnih vrijednosti kod učenika. Upravo zato želimo razviti strategije za mentalnu, tjelesnu, emocionalnu, socijalnu, duhovnu, osobnu i radnu brigu o sebi i drugima. Sigurnost, optimizam, samopoštovanje, prihvaćanje sebe i drugih, vjera u ono što radimo bez obzira što radimo, pronalaženje zadovoljstva u aktivnostima koje biramo, kapacitet za suočavanje sa lijepim i manje lijepim događajima u životu .

Slika u retku s tekstom

Ovim smo projektom razvijali socijalnu osjetljivost te potrebe pomaganja i uključivanja učenika u akcije za dobrobit zajednice, posebno djece i starijih osoba, promicali smo i razvoj volonterstva, poticali smo  kreativnosti i stvaralaštvo u odgoju i obrazovanju, te provodili  edukativne, kreativne i humanitarne programe i radionice s ciljem senzibiliziranja djece o potrebama vršnjaka zahvaćenih elementarnim nepogodama. Pružili smo podršku jačanju mentalnog zdravlja djece tijekom i nakon COVID-19.
 
Jedna od dvadeset aktivnosti kojima su učenici sudjelovali u ovom projektu u periodu od veljače do lipnja je i izrada slikovnice Djevojčica Vita u doba pandemije koronavirusa.
 
Slikovnicu su izradili učenici 2. C razreda tijekom dodatne nastave Hrvatskog jezika. Ovo je priča o djevojčici Viti, osmogodišnjakinji koja poput njih živi u vrijeme pandemije COVID 19. 

Stvarajući slikovnicu učenici su se s lakoćom identificirali s djevojčicom njihove dobi koja prolazi kroz svakodnevne situacije na nov način zbog okolnosti uvjetovanih epidemiološkom situacijom.

Pišući i oslikavajući slikovnicu, učenici su radili surađujući u parovima i grupama, 

Dijelili su svoja iskustva kroz koja prolaze i s kojima se nose od osjećaja zabrinutosti zbog pandemije,  opterećenja koje im stvara nošenje maskice, često pranje ruku i ono najteže nedostatka međusobnog druženja.

Slikovnica je priča o periodu pandemije u kojemu su se učenici hrabro prilagodili ne gubeći smisao za humor, prijateljstvo, ljubav i kreativno stvaralaštvo.

Slikovnicu Priča o djevojčici Viti u doba koronavirusa možete ovdje prolistati:

https://app.bookcreator.com/books/Be9Wa2T9S26YOX2JqghNbw/8nV4iKkaTdadqxTZgK4Du

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.