ODRŽANA DRUGA GLAZBENO PLESNA VEČER ZA UČENIKE OD 1.- 8. RAZREDA
- 20/06/2023
- admin
- 0
15. lipnja održana je druga Glazbeno plesna večer na poticaj učiteljice Gordane Šarić koja je osmislila ovaj projekt, a zahvaljujući izvrsnoj suradnji sa prof. glazbene kulture Marijom Vičević, te uz odaziv učiteljica Ljiljane Medić, Maje Ležajić, Sandre Tomić ova je Glazbeno plesna večer uspješno realizirana.
Na glazbeno plesnoj večeri prisustvovali su roditelji, bake i djedovi, učenici i njihova braća i sestre.
Kroz 14 raznovrsnih izvedbi učenici od 1.- 8. razreda predstavili su svoje glazbeno plesne vještine.
Ples povezuje unutrašnji ritam s ritmom okoline, ritmom prirode i ritmom univerzuma. Plesom naše tijelo progovara, emocije, potrebe.
Glazbeno plesna večer osmišljena je s ciljem poticanja i njegovanja:
· razvoja kod djece estetske kulture pokreta u svim njenim dijelovima
· lijepog držanja tijela
· orijentacije u prostoru
· izražajnosti- emocionalnosti u pokretu
· glazbene izražajnosti: takt, ritam, tempo, dinamiku, melodiju
· osjećaja odnosa tona i pokreta
· slobodne kreativnosti pokreta i glazbe.
Potreba za kretanjem, ritmom, pokretom, igrom, imanentna je svakom živom biću i utječe na način izražavanja drugih funkcija višeg reda. Intuitivna svijest o tijelu i ljepoti skladnih pokreta i životnost prirodne sreće u kretanju i akciji nikada nije dovoljno razvijena. Poticanjem stvaralaštva (istraživanjem i improvizacijom kao metodama rada), korištenjem već stečenih znanja uvijek iznova na nov način, vodeći dijete prema stvaralačkom činu, suvremeni plesni odgoj obogaćuje njegov senzibilitete.
Plesno- ritmički odgoj obuhvaća opći humanistički pristup, razvoj i praćenje emotivnog razvoja djece, njegovanje kreativnih sposobnosti, njegovanje i razvoj pokreta kao odraz vitalnosti i svojstvene dinamike djece, estetski smisao…
Gordana Šarić mag. prim educ., savjetnik