GLAZBENO PLESNA VEČER ZA UČENIKE OD 1.- 8. RAZREDA
- 04/12/2023
- admin
- 0

U utorak 28. studenog održana je Glazbeno plesna večer na kojoj su nastupali učenici nižih i viših razreda, na poticaj učiteljice Gordane Šarić koja je osmislila ovaj projekt, te uz odaziv i suradnju prof. Marije Vičević, Natalije Bugarije, Ivke Šarlije, Lidije Lacić, Marine Ivković.
Četrdeset učenika, talentiranih izvođača izveli su 18 glazbeno plesnih i pjevnih točaka kroz koje su pokazali svoju ljubav prema glazbi, plesu i sviranju.
Glazbeno plesna večer realizirana je u ozračju uzajamne podrške izvođača, jačanju suradnje, svladavanju straha od javnog nastupa, a za mnoge izvođače ovo je bio prvi nastup i veliki izazov.
Publika, roditelji, djedovi i bake, braća i sestre uživali su u izvedbama kreativnih učenika koji su izveli različite točke stranih i domaćih glazbenika na autentičan način.
Vjerujemo da će ova Glazbeno plesna večer biti poticaj, nadahnuće i ohrabrenje učenicima da pokažu svoje talente.
Ples povezuje unutrašnji ritam s ritmom okoline, ritmom prirode i ritmom univerzuma. Plesom naše tijelo progovara, emocije, potrebe.
Glazbeno plesna večer osmišljena je s ciljem poticanja i njegovanja:
· razvoja kod djece estetske kulture pokreta u svim njenim dijelovima
· lijepog držanja tijela
· orijentacije u prostoru
· izražajnosti- emocionalnosti u pokretu
· glazbene izražajnosti: takt, ritam, tempo, dinamiku, melodiju
· osjećaja odnosa tona i pokreta
· slobodne kreativnosti pokreta i glazbe.
Potreba za kretanjem, ritmom, pokretom, igrom, imanentna je svakom živom biću i utječe na način izražavanja drugih funkcija višeg reda. Intuitivna svijest o tijelu i ljepoti skladnih pokreta i životnost prirodne sreće u kretanju i akciji nikada nije dovoljno razvijena. Poticanjem stvaralaštva (istraživanjem i improvizacijom kao metodama rada), korištenjem već stečenih znanja uvijek iznova na nov način, vodeći dijete prema stvaralačkom činu, suvremeni plesni odgoj obogaćuje njegov senzibilitete.
Plesno- ritmički odgoj obuhvaća opći humanistički pristup, razvoj i praćenje emotivnog razvoja djece, njegovanje kreativnih sposobnosti, njegovanje i razvoj pokreta kao odraz vitalnosti i svojstvene dinamike djece, estetski smisao…
Gordana Šarić mag. prim educ., savjetnik




