Višestruka je važnost igre: motivira učenika za aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, razvija dječju znatiželju, poboljšava koncentraciju i pažnju, potiče istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema i svakako , kreativnost. Kroz igru učenici su ostvarili svoje osobne potencijale. Svoje igre su prezentirali ostalim učenicima škola partnera na eTwinning platformi. Na taj način učenici su razvijali  i digitalne kompetencije, suradnju i poduzetnost.
Cilj je bio  igru implementirati u nastavu.  Kroz igru razvijali su  socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samopouzdanje i pozitivnu sliku o sebi.
Kompetencije: komunikacija na materinskom jeziku, komunikacija na stranom jeziku, digitalna kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, matematička i kompetencije u tehnologiji, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje.
 
 
2.r. PŠ Diklo i učiteljica Suzana Lončar-Menoski
 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.