Povodom obilježavanja Dječjeg tjedna od 9. do 11. listopada učenici 2. C razreda sa svojom su se učiteljicom Gordanom Šarić bavili kroz različite nastavne predmete raznovrsnim aktivnostima.

Potaknuti nastavnim satom Hrvatskog jezika i pjesmom – Koji je prstić najvažniji, pisali su o svojim osobinama, uvažavajući različitosti te 
ukazujući na jednakosti – Svi smo jednako važni. Na Satu razrednika proveli su radionicu radeći u grupama na temu Moj razred – Ja i drugi – Moje vrijednosti. Kroz sat Likovne kulture u parovima su oslikali plakate na temu Dječji tjedan, nadovezujući se i na sadržaje Prirode i društva, prava i dužnosti djece. Pjevali su na Glazbenoj kulturi pjesmu Kad odrastem bit ću dijete. 
Baveći se tijekom tjedna temom Ja i obitelj, čitali su i razgovarali o slikovnici – Mudrica je dobila seku, J. Pervan i N. Dinješ. 
Tema nove slikovnice prati Mudricu i njezina mlađeg brata Roka kojima u obitelj stiže i seka Nora. Slikovnica opisuje promjene koje se događaju u dinamici obitelji u koju stiže prinova te prilagodbu djece na novonastale okolnosti.
 
Aktivnosti kojima su se učenici 2. c razreda bavili tijekom obilježavanja Dječjeg tjedna možete pogledati u slikovnici:
 
 
 
 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)