GLAZBENO PLESNA VEČER ZA UČENIKE OD 1. DO 8. RAZREDA – U RITMU PROLJEĆA
- 24/04/2025
- admin
- 0
U utorak 15. travnja u našoj je školi održana Glazbeno plesna večer – U ritmu proljeća.
Na Glazbeno plesnoj večeri koja je osmislila učiteljica Gordana Šarić ovom prigodom u suradnji i uz podršku kolegica prof. Marije Vičević, Jasminke Perinić, Marine Ivković, Martine Š. Kotarščak, Višnje Juras, Ane Sekula i Tamare Rimanić, predstavilo se 44 učenika nižih i viših razreda sa svojim pjevnim i plesnim vještinama kroz 12 izvedbi.
Gosti iznenađenja aktivni polaznici Kulturno umjetničkog društva Zadarski tanac, razveselili su svojim nastupom djecu, njihove roditelje, bake i djedove.
Priredbu su završili otpjevavši zajedno pjesmu Kalelarga.
Glazbeno plesna večer realizirana je u ozračju uzajamne podrške izvođača, jačanju suradnje, svladavanju straha od javnog nastupa, a za mnoge izvođače ovo je bio prvi nastup i veliki izazov.
Publika, roditelji, djedovi i bake, braća i sestre uživali su u izvedbama kreativnih učenika koji su izveli različite točke stranih i domaćih glazbenika na autentičan način.
Vjerujemo da će ova Glazbeno plesna večer biti poticaj, nadahnuće i ohrabrenje učenicima da pokažu i nadalje razvijaju svoje talente.
Ples povezuje unutrašnji ritam s ritmom okoline, ritmom prirode i ritmom univerzuma. Plesom naše tijelo progovara, emocije, potrebe.
Glazbeno plesna večer osmišljena je s ciljem poticanja i njegovanja:
· razvoja kod djece estetske kulture pokreta u svim njenim dijelovima
· lijepog držanja tijela
· orijentacije u prostoru
· izražajnosti- emocionalnosti u pokretu
· glazbene izražajnosti: takt, ritam, tempo, dinamiku, melodiju
· osjećaja odnosa tona i pokreta
· slobodne kreativnosti pokreta i glazbe.
Potreba za kretanjem, ritmom, pokretom, igrom, imanentna je svakom živom biću i utječe na način izražavanja drugih funkcija višeg reda. Intuitivna svijest o tijelu i ljepoti skladnih pokreta i životnost prirodne sreće u kretanju i akciji nikada nije dovoljno razvijena. Poticanjem stvaralaštva (istraživanjem i improvizacijom kao metodama rada), korištenjem već stečenih znanja uvijek iznova na nov način, vodeći dijete prema stvaralačkom činu, suvremeni plesni odgoj obogaćuje njegov senzibilitete.
Plesno- ritmički odgoj obuhvaća opći humanistički pristup, razvoj i praćenje emotivnog razvoja djece, njegovanje kreativnih sposobnosti, njegovanje i razvoj pokreta kao odraz vitalnosti i svojstvene dinamike djece, estetski smisao…